natten till måndag

Har precis skrivit klart en engelska uppsats. Otroligt skönt! Tar fan lång tid att få ihop det men får hoppas det är värt det. Fick reda på att jag har mvg i MatteD idag, lycklig :D trodde fan inte det!!

I helgen har jag och Danny firat ett år (i efterskott då). Vi gick ut och åt på en jättefin resturang i Sundsvall. Dom hade svingo mat där, var lite dyrare men så värt det :) ♥ Vi bytte presenter också och Danny skjutsade upp mig till ett ställe från där man kunde se hela stan. Hade en underbar kväll! På lördagen sov vi ut och bara chillade hela dagen. På kvällen vart det kräftskiva med massa folk och det var roligt, lite kallt dock.

Och idag då, pluggat och kollat på film och tv. Började kolla på den nya Jane Eyre, tyckte den var bra. Men då måste man ju gilla filmer som utspelar sig i England på 1800-talet!

Men nu borde jag verkligen sova, ska vara i skolan om mindre än åtta timmar :S

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0