vad gör vi, nu kör vi

Har just ställt mig i fem olika bostadsköer, ifall jag skulle vilja plugga vidare direkt efter gymnasiet. Har ställt mig i kö i Umeå, Uppsala och Lund. Förtillfället har jag ingen aning om vart jag kommer hamna, men det är ju ett tag kvar. Kanske händer att jag jobbar ett år istället..man får se helt enkelt.
För att hoppa från ett ämne till ett annat så har jag gått runt och känt mig som ett skabb hela dagen. Försov mig rejält i morse så hann inte fixa mig någonting och har gått runt som en sömngångare hela dagen. Kollar mig i spegeln och undrar om jag är medelålders..ser fan ut så nästan.
Aja får väl gå och lägga mig och sova snart, ta tillfället i akt att sova ut eftersom jag har sovmorgon imorn(!!!!:D:D).


Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0