rastlös?

Blev inge av att åka till gymmet med Amanda. Så jag tänkte, inte fan åker jag dit själv! Men hör och häpna, jag drog ut på en springtur istället. Det sjukaste var att jag verkligen höll igång ett lagom tempo hela tiden, saktade aldrig ner eller stannade och fick inte håll :O What happened??? Jag som brukar tycka det är skitjobbigt efter hundra meter, få sjukt med håll och verkligen måsta pressa mig själv för att ta ett steg till..och nu så springer jag en hel runda utan att tänka?! men det är väl just det, just nu vill jag inte tänka.
haha, vad hände med världens lataste tjej (aka Louise)?, har tränat två ggr dom senaste tre dagarna och verkligen velat det och tyckt att det varit skönt..hallå pucko?

222461_197200473649124_176101909092314_428601_4861544_n_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0