lördag

Var och tränade på spegeln idag med Hanna och Bas. Hur skönt som helst, har gått och längtat hela veckan efter ett träningspass. Efteråt stötte vi på Joel, Filip och Henke som vi stod och pratade med en stund. Sedan gick vi på bigboy och köpte lunch och på hemköp och köpte hårfärg till mig.
Efter bigboy färgade nämligen Hanna mitt hår, nöjd med resultatet. Blev bara utväxten som åkte bort. Sen blev det till att stressa för att hinna till Kia på middag. Och där har jag spenderat kvällen med tjejerna. Hade tänkt att jag skulle följa med ut sen, men var inte pepp. Hade bestämt att jag skulle hålla mig nykter ikväll också. Så jag och Maria fick skjuts hem av hennes kusin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0