it's never to late to turn it back around

Sitter och försöker att traggla mig igenom lite skolarbete -.- drygt att man måste det fast än det är lov! Börjar med det svåraste..en analys av tre olika kvinnor i två texer..på engelska. Tar verkligen lång tid när jag ska skriva på engelska och analys känns svårt.
Har haft en awesome start på lovet i allafall, har gjort ett stort beslut i mitt lilla liv och det känns superbra!:) Var ute och sprang en sväng i regnet också. Ganska skönt och springa när det regnar, så länge det inte öser ner då och detsto skönare att komma in och ta en varm dusch sen också. Näe, nu får jag fortsätta..har världens sämsta diciplin när det kommer till att plugga!



hittade den här låten igår, hyfsat bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0