vardag

Det var den första studentfesten i Härnösand i helgen. Hade trevligt på förfesten med klassen :) Sedan när vi drog ner till teatern där studentfesten hölls blev jag inte där sålänge. Drog på krogen istället.
Jag och Malin stod på skyltsöndagen och frös häcken av oss, snöade verkligen hela dagen också. Och man var ju lite trött sen gårdagen så tog en tupplur när jag kom hem sedan. Träffade Hanna en stund på kvällen också!

Idag har jag bara haft en vanlig skoldag. Lyckades komma hem förvånansvärt tidigt idag. Slappade ända fram till middagen då jag tog tag i lite plugg och sedan drog Hanna med mig till simhallen. Simmade 40 längder :D Feels good! Nä nu ska jag ta och kolla klart på en film jag började på igår.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0