min dag

Vanlig skoldag idag, hann träffa honey en sväng på lunchen(: Sen var jag hos tandläkaren idag..känns som käften ska fara ur led när dom håller på och gräver med alla sina instrument! Var där och gjorde om en lagning. När jag kom ut var man ju bedövad i halva ansiktet, känns hyfsat skumt.
Ikväll kom Michaela hit, planen var att jag skulle hjälpa henne med matten men vi fick inte så mycket gjort. Maria kom också förbi en sväng. Kände mig hyfsat social när jag var tvungen att springa ner till tvättstugan hela tiden eftersom jag hade tvättid..men trevligt vare iaf:)

wehearitSWEET
Fuck You ~ Fuck Me ~ Fuck Off - anonymous-anorexic: I love everything about this...tuula
taylor | Flickr - Photo Sharing!Pinger - strona 2 - świetni ludzie

bilder från weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0