tröttt

Senast jag skrev slutade kvällen med att jag gick och såg teatern som William skrivit med Hanna & Sara. Den var asbra och så fort den var slut så ville jag se den igen ;D. Men det blev inte så tyvärr! Sen dess har det varit sjukt mycket plugg, likaså nu. Har just haft en veckas lov dock! Men nu får man tillbaka allt i ansiktet för man inte pluggat häcken av sig på lovet..och inte ikväll heller..skolless!!
På lovet tog jag mig tid att vila, mysa och bara ta det lugnt. Tog med pojkvännen ut till stugan, träffat massa släkt och träffat tjejerna en hel del också :D.

Just nu har jag svintråkigt och är trött men får typ ingen ro :p därav blogginlägg!
Aja what evs, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0