sammanfattning

Trött. Känner att jag verkligen håller på att bli sjuk nu, är asvarm och halsen är svullen :( Har ju kännt mig hängig hela förra veckan så det är ingen överraskning precis..men ändå!
Funderar på att sjukanmäla mig imorn, skulle faktiskt passa bra om jag tog tag i och plugga lite (läs mycket) då.

I helgen har jag, på fredagen; varit med Hanna, Basie och Joel :) Var hemma hos Basie och hade en supermysig kväll, såg på en film, åt chips och bara chillade! Sov över hos Hanna sen också, hur längesen var inte det?! Trevligt iaf, måste ta tillbaka sådana gamla traditioner elr vad jag ska kalla det ;)
Blev iaf en hyfsat tidig morgon då Hanna skulle med bussen till svall och jag mötte upp Danny på busstationen ;). Vi gick på stan en liten sväng innan vi drog hem och tog det lungt bara.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0