oh fuck it

Skapade en blogg, igen! Hade en tidigare som jag tog bort för att jag kände att jag helt enkelt inte orkade. Men nu känner jag att jag behöver verkligen skriva av mig och då kändes det som en bra idé att göra en ny blogg. Just i detta tillfälle är det ingen av mina kompísar elr närstående som känner till den här bloggen, men det får komma sen. Just nu känner jag att jag vill göra det här för mig själv.

Har gått hela veckan och känt mig hängig, har ont i huvudet, halsen är svullen och jag känner att jag inte har lika mycket ork som jag brukar ha. Fy och blä för allt plugg jag har nu, men känner verkligen att jag inte orkar ta itu med det nu. Jag är redan skittrött trots att klockan knappt är åtta.

Försöker ändå fokusera på skolan, inte så lätt när man går runt och är hängig..inte blir det bättre av att man får massa sms från en idiot så man inte kan koncentrera sig heller. Känner att jag mår inte bra av det här känslomässigt. Det känns tungt och jag längtar tills allt löser sig för min del. Vill kunna andas igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0