turn it up

Masade mig ut ändå och sprang (försökte springa) en runda. Blåste som inåthelvete på tillbakavägen, men var skönt att komma ut en stund i allafall.

Snart är det helg igen. Känns som att veckorna bara springer förbi..vips så är det sommar och studenten! Fast det är ju en bit kvar ändå. Ska man kanske börja handla in lite julklappar snart. Har kommit på världens bästa och roligaste julklapp till Hanna :D (vet att du läser det här och blir ännu mer nyfiken). Det är faktiskt riktigt roligt att ge bort saker när man kommit på något riktigt bra!

Men nu borde jag gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorn för jag och Malin ska hålla på med smycken till företaget vårat.

Little Exaggerations ૐDisturbia

bilder från weheartit

Pussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0