poker face

Idag har jag varit och träffat alla som ska med till Magaluf på torsdag. Kan inte fatta att det bara är fyra dagar kvar! Efter vårt lilla snack så gick jag, Sofie och Maria till Sorrento och käkade middag. Senare när vi var mätta och belåtna så gick vi till ica och inhandlade efterrätt som vi sedan åt hemma hos Hanna. Blev en tidig kväll eftersom att Hanna skulle upp så tidigt imorn.

Funderar på när jag ska börja packa..fick låna en väska av Maria som jag ska ha. Den ser typ gigantisk ut när den står i mitt rum, men blir nog inga problem att fylla den iaf ;)



Tumblr_lopltfh4tk1qbmqg2o1_1280_large
Tumblr_lhe3fg9tu51qcaxspo1_500_large

pics: weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0