gårdagen

Vaknade för en halvtimme sedan! Hade en asbra dag igår, lite stressig emellanåt men det gjorde inget:) Hellre stressa runt lite än sitta och rulla tummarna! Jag vaknade upp med älsklingen brevid, vid tolv tog jag bussen mot härnösand. Jag åkte hem direkt, slängde ihop lite saker och cyklade ut till klubbsjön med fina vänner! Det var synd att jag inte hann stanna längre än en timme..men jag skulle iväg på middag klockan fem! Tog en hel timme att ta sig hem.
Iaf så spenderades början av kvällen med klasskamrater, hur myys som helst :) Vi åt asgod mat, grillade marchmellows och spelade spel. Malin och Mattias hade fixat allt asbra!
Men senare drog jag vidare till Maria och umgicks med henne, Sofie och Sara. Drog ner till svenssons, dansade loss och hade en awesome kväll. Kom hem lite efter tre och sov som en stock!


Tog ju aldrig med mig kameran igår(stupid), så här är en bild på sofie från mobilkameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0